Nagrody
NaukowiecNagroda: Stacja Biotechniczna firmy „Simsanto”
Pozwala przygotowywać lekarstwa i leczyć nimi chorobę lub sprzedawać je, a także spreparować wirusa. Rozwija logikę.
Gastronomia
Nagroda: Domowa Fabryka Czekolady „Sreberko 890”
Rozwija umiejętność: gotowanie. Pozwala zarabiać sprzedając czekoladki. Nauczany Sim spoza rodziny również zarabia, tyle że na własne konto.
Polityk
Nagroda: Symulator minigolfa
Rozwija charyzmę.
Przestępca
Nagroda: Wykrywacz Kłamstw „Czujnik”
Pozwala oszukiwać, rozwija kreatywność.
Obibok
Nagroda: Ogród Hydroponiczny firmy AkwaMaryna
Rozwija kreatywność.
Stróż prawa
Nagroda: Skaner Odcisków Palców „Czerwone Odbitki”
Podnosi umiejętność sprzątania i zaspokaja potrzebę zabawy.
Sportowiec
Nagroda: Worek Treningowy firmy „Wysiłek”
Zaspokaja potrzebę zabawy i daje punkty kondycji.
Medyk
Nagroda: Manekin Do Ćwiczeń Chirurgicznych „Ostra Precyzja” firmy Czas Traumy
Rozwija umiejętność technika.
Prawnik
Nagroda: Telegazeta Firmy „Przedsiębiorcze Biuro”
Rozwija charyzmę i zaspokaja potrzebę zabawy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz