The sims2 podróże i ich tajemnice


  • Poszukiwanie skarbów
Teraz na wszystkich parcelach (nawet w zwykłej okolicy) można kopać w poszukiwaniu skarbów, trzeba tylko znaleźć taką opcję, klikając na ziemię lub piach w różnych miejscach. Warto bawić się w poszukiwacza, bo oprócz drogich przedmiotów czasem simowi uda się odnaleźć starą mapę – wówczas w którejś okolicy wakacyjnej pojawia się nowa, dotąd niewidoczna parcela, którą można od tej pory zwiedzać. Pamiętaj by zabrać tę mapę gdy będziesz się wybierał po raz drugi do danej okolicy.
  • Pozdrowienie
Jeśli jakiś tubylec pozdrowi Cię, poznasz specyficzny gest danej okolicy i Twój sim będzie mógł tak pozdrawiać innych. Wówczas też w menu kontekstowym Twojego sima znajdzie się opcja Gest. W każdej okolicy wakacyjnej pozdrowienie jest inne.
  • Nauka tańca
Wystarczy przyłączyć się do tańczących, a automatycznie nauczysz się tańca charakterystycznego dla danej okolicy wakacyjnej. Prawie na każdej parceli jest miejsce przeznaczone do tańca. Tańce odbywają się wieczorem.
  • Przemieszczanie się
Wystarczy kliknąć na budce telefonicznej lub specjalnym znaku drogowym i zdecydować się na taksówkę albo spacer, następnie wybrać parcelę docelową. Opcja „Dom” po kliknięciu na budce telefonicznej oznacza hotel, w którym sim się zatrzymał. Z kolei żeby wrócić do prawdziwego domu w zwykłej okolicy, trzeba użyć telefonu w pokoju hotelowym i wybrać opcję Przerwij wakacje...
  • Zdjęcia
Możesz pstrykać sam, klikając na simie, którym kierujesz, albo też kliknąć na kimkolwiek w pobliżu i wybrać opcję Zrób mi zdjęcie – żaden sim nie odmówi pstryknięcia komuś fotki. Klikając na swoim simie możesz kazać mu przyjąć wybraną pozę, a gdy kierujesz kilkoma simami, możesz kazać innemu simowi stanąć z konkretnej strony sima pozującego do zdjęcia i w ten sposób ustawić fotkę grupową. Po powrocie do domu da się zamówić album lub pojedyncze wydruki, korzystając z opcji Zamów zdjęcia dostępnej poprzez komputer.
  • Parcele do odkrycia
Aby odkryć tajemniczą parcelę, Twój sim musi wytrwale Kopać w poszukiwaniu skarbów, wówczas ma szansę znaleźć mapę tajemniczego miejsca. Taką mapę może też dostać w prezencie albo np. „znaleźć” na jednej z wycieczek.

Jak odnaleźć Wielką Stopę w grze The Sims 2: Podróże?

1. Jeśli chcemy odnaleźć Wielką Stopę, musimy znależć tajną mapę. Znaleźć można ją tylko i wyłącznie kopiąc w ziemi na dowolnej parceli. Oczywiście nie każda mapa doprowadzi nas do kryjówki Wielkiej Stopy. Nazwa tej, dzięki której ją odszukamy, to: "Mapa do ukrytej nory".
2. Jeśli znajdziemy już ową mape, wybieramy się do "Trzech Jezior" i tam odnajdujemy parcelę publicną o nazwie "Ukryta nora".
3. Wchodzimy na ów parcelę i tam dojrzymy dość dziwną postać - "Wielką Stopę". Aby bliżej ją poznać, klikamy na nia aktywnym Simem i wybieramy po kolei opcje rozmowy oraz opowiadania dowcipów. Jeśli chcemy, aby Wielka Stopa zamieszkała wraz z naszymi Simami, należy się z nią zaprzyjaźnić, a następnie, ponownie na nią kliknąć i wybrać opcję: "Zaproponuj wprowadzenie się". Ciekawostką jest to, że Wielka Stopa, ma niezwykłą siłę, a także, wszystkie współczynniki każdej dostępnej dziedziny pracy (gotowanie, logika), rozwinięte w pełni. Mimo, iż posiada ona (Wielka Stopa) niewielki majątek (bo tylko 1. Simoleon), z pewnością przyniesie naszym Simom nielada korzyści materialne (dzięki maksymalnie rozwiniętym współczynnikom pracy, Wielka Stopa będzie błyskawicznie awansować na szczeblu każdej kariery zawodowej). 


WIOSKA TIKKII
1. Idziemy do jakiejś restauracji i zamawiamy niespodziankę ananasową. Zjedzenie jej jest jedną z pamiątek.
*samo przybycie do wioski jest pamiątką.
2. teraz wracamy do hotelu i na plaży kopiemy tak długo aż znajdziemy mape ukrytego miejsca "chatka wiedźmy".
3. Gdy sim jest zmęczony idziemy spać do namiotu!
*tą pamiątke można wypełnić nawet w domu.
4. Idziemy na parcelę "antyczne ruiny", tam znajduje się wielka fontanna a raczej wodospad klikamy na niego a potem "złóż ofiarę".
5. Zawsze koło telefonu kręci się facet w czapce. Klikamy na niego wybieramy "zarezerwuj wyprawę..." a potem wybieramy sobie którąś z opcji.
6.  Idziemy do swojego pokoju klikamy na telefon i wybieramy "obsługa hotelowa..." i wybieramy dowolne danie, potem czekamy aż przyniosą i wcinamy.
7.  Zwykle koło głośników pojawia się grupka tańczących osób(tubylców) obojętnie czy w hotelu czy na parceli, ważne aby była muzyka. Klikasz na jedną z nich i wybierasz opcję "dołącz do tańca hula".
8. N a plaży blisko morza szukamy muszelek w piasku. Za którymś razem znajdziemy np. naszyjnik z muszelek, kolczyk z muszelek, barwione szkiełko i inne, dla sima to wielki skarb i pamiątka!
9. Gdy znajdziemy sę na parceli na której odbywają się masaże prosimy masażystkę aby nauczyła nas masażu gorących kamieni.
10. Idziemy na parcelę na której leży spory dywan a na nim odbywa się taniec w ogniu. Prosimy wykonawce tańca o nauczenie sima.
* po nauczeniu takimi tańcami zabawiamy innych ludzi lub robimy to dla napiwku.
11. Idziemy na parcelę ze statkiem, a potem klikamy na niego i po kolei wybieramy wszystkie opcje zabaw na nim.
12. Gdy będzie ciemno czekamy aż na statku pojawi się duch kapitana. Wtedy klikamy na niego i rozmawiamy oraz inne takie opcje aby go nie zezłościć dopukie nie będziemy mogli wybrać opcji "naucz się szanty".
* szanta to taki piracki taniec, po jego nauczeniu mozesz uczyc jej innych.
13. Kopiemy czy to na plaży czy na trawie w2szystko jedno, ważne żeby znaleźć zakopany skarb!
14. Zaprzyjaźniamy się z tubylcem a potem on uczy nas gest luzak.
*tubylca poznasz po ubraniu z trawy.
15. Dzięki wykopanej mapie możesz wyruszyć do sekretnej parceli czyli chatka wiedźmy. Jest tam na górce chatka a w niej wiedźma podobna do szmana która reperuje sprzęty domowe. Niestety nie idzie jej to najlepiej dlatego klikasz na niej i oferujesz pomoc. Wiedźma idzie na chamak a ty bierz się do roboty! Musisz naprawić wanne zmywarke mikrofalókę i telewizor. Gdy wykonasz zadaną prace wiedźma przyjdzie podziękuje ci i da prezent jest to laleczka voodo masz ją potem w wyposażeniu.
*Jeśli chcesz jej użyć klikasz na wybranej ofiarze i i wybierasz "więcej" a potem "voodo" i dowolną opcje.
Co robi dana opcja:
Nawodnij: Ofiarze chce się załatwić, ale jest tak nawodniona ze nie zdałża do toalety i robi w gacie hi hi :)
Przyjażń: ta osoba ztaje się twoim przyjacielem (po ponownym urzyciu tej opcji na tej samej osobie staje się najlepszym przyjacielem).
Ogrzej: tej osobie jest gorąco, czasem może omdleć.
Schłódź: ofiarze jest zimno i możliwe jest przeziębienie.
zdenerwuj: sim jest zły, jego poziom aspiracji jest niski i przez to ma nie udany dzień.
wstrząśnij: sim jest jakby tm nazwać potrzęsiony przez nadludzką siłę :)
zaśmierdź: ofiara zaczyna odrażająco śmierdzieć i wszyscy się od niej odsuwają.
UWAGA!!!
W przypadku nadmiernego używania voodo klątwa jest zucona przeciwko tobie!
Foteczki:

daleki wschód


1. Po poprzednich wakacjach powinniśmy zdobyć pamiątkę "dobrych wakacji".
2. Sam przyjazd to pamiątka.
3. Po przybyciu idziemy do baru i zamawiamy chirashi.
*nie do restaurcji tylko do takiego barku za którym stoi kucharz.
4. W miejscu gdzie odbywają się masaże poproś o nauke akupresury.
*takiego masażu.
5. Kopiemy doły dopukie nie znajdziemy mapy sekretnej parceli czyli w tym wypadku "Pogoda w Cieniach".
6. Zagrab ogródek zen.

7. Gdy zobaczysz grupe wykonującą przeróżne ćwiczenia dołącz do niej na dłuższą chwilę.

8. Szukamy na parcelach publicznych białego ninja który zazwyczaj pojawia się blisko toalet.
9. Gdy go znajdziemy klikamy na niego i prosimy by nas nauczył teleportacji.
10. Musimy odpowiedzieć na jego pytanie, są trudne(na myślenie) więc uważajcie. Jeśli się pomylicie to nic napewno pojawi się tu drugi raz w tym samym miejscu ale za drugim twoim przyjsciem.
11. Szukamy gry madżonga (to taki mały stolik na którym są cztery klocuszki) i czekamy az ktos sie dolączy do gry a potem gramy dotąd az wygramy.
12. Idziemy na tajemniczą parcelę czyli "pogoda cieni".
13. Po przyjściu na górze widzimy starca musimy go przywitać.
14. obok stoi stolik z herbatą klikamy i wybieramy opcję "podaj".
15. po wypiciu razem herbaty mistrz zaczyna ćiczyć dlatego do niego dołączamy.
16. Po ćwiczenich mistrz opowie ilustrowaną historie.
*jesli tak sie nie stanie ponownie zacznij cwiczyc.
*po poznaniu histori bedziesz mogl ją opowiadac innym a oni za to cie polubią :)

 

jeziora


1. Sam przyjazd to pamiątka.
2. Klikamy na przewodnika obok telefonu i po koleji wybieramy wszystkie opcje.
3. Idziemy do barku  na dworze.
*zamawiamy naleśniki.
4. Idziemy gdzieś gdzie są tarcze do gry i wybieramy graj. Gramy do puki nie trafimy siekierką w sam środek.
5. Idziemy do masazysty/ki i uczymy się głeębokiego masażu.
6. Jeśli w pobliżu jest wielki kawał drewna postawiny poziomo to zaczynamy go oglądać.
7. Idziemy gdzieś gdzie jest mały basenik a na nim belka wchodzimy na belkę i zaczynamy biec a po chwili treningu zapraszamy kogoś. Jeśli z nim wygramy to kolejna pamiątka, jeśli nie to zaczynamy jeszcze raz.
8. Kopiemy do puki nie znajdziemy mapy do tajemniczego miejsca "ukryta nora".
9. Twój sim  nie chce spotkać wielkij stopy, ale musi stracić trochę punktów jeśli chce mieć pamiątke.
*idziemy na tajemniczą parcele. Jest tam skromna chatka a w niej wielka stopa.
10. Musimy zaprzyjaźnić się z wielką stopa.
11. Gdy jesteście przyjaciółmi to zaproś go do rodziny w ten sposób stanie się jej członkiem.
*teraz możesz go kontrolować.
12. Wielką stopą klikamy na radio wybieramy muzyke a potem tańczymy taniec klepaniec.
13. Drugim simem przyłącz się do tańca.
14. Wielką stopą klikamy na drugiego sima i wybieramy dudnienie w pierś.
*klikamy tak kilka razy dopuki sim się nie nauczy.
15. Wielką stopą klikamy na drugiego sima i wybieramy nuścisk wielkiej stopy.

Egzotyczne podróże z Simami w rolach głównych!

Wyrwij swoich ulubieńców z codziennej rutyny i weź udział w ekscytujących przygodach w trzech egzotycznych zakątkach naszego globu!

Oficjalny dodatek The Sims 2 Podróże proponuje trzy warianty zabawy: luksusowy apartament na rozległej, tropikalnej wyspie, biwakowanie na szczycie dziewiczej góry oraz poznawanie kultury Dalekiego Wschodu. Wizyta w każdym z tych trzech miejsc będzie nie tylko świetną okazją do odpoczynku, lecz przede wszystkim niezapomnianą przygodą. Obserwuj jak z niewydarzonych turystów Twoi milusińscy stają się prawdziwymi obieżyświatami, znającymi lokalne obyczaje, powitania i tańce...

Zabierz Simy w podróż życia i zaimponuj znajomym po powrocie do domu!

  

Wymarzone podróże
W każdym z trzech egzotycznych miejsc czekają na Ciebie wspaniałe pejzaże i niezwykli tubylcy, od których można wiele się nauczyć, w tym m.in. poznać kuchnię i kulturę regionu.

Wycieczki fakultatywne
Przyglądanie się życiu w oceanie i pełen przygód przejazd furgonetką to tylko niektóre z nowych zajęć. Przygotuj się na same niespodzianki!

Wyjątkowe przedmioty
Kupuj prawdziwe unikaty, dostępne wyłącznie w tym dodatku. Niezwykle rzadka biżuteria to tylko jedna z propozycji na cenną pamiątkę lub prezent z dalekiej podróży. Odkrywaj tajemne miejsca, zbieraj muszle na plaży i wykopuj cenne skarby...

Podaruj Simom odrobinę luksusu
Zaszalej wydając pieniądze na komfortowy apartament lub wybierz kameralne miejsce wypoczynku. Zabierz swoich ulubieńców do centrum odnowy biologicznej i rozpieszczaj ich profesjonalną obsługą hotelową.

insertPlayer(30134, 1,0,0,0,0,'The Sims 2 Podr', 1);


   

Brak komentarzy: